Bicepsas

Dvigalvis raumuo yra dvigalvis raumuo, esantis viršutinėje rankos dalyje. Jis atsakingas už alkūnės sulenkimą ir dilbio supinaciją. Dvigalvis raumuo yra vienas iš labiausiai matomų žmogaus kūno raumenų ir dažnai yra pagrindinis svorių treniruočių pratimų objektas.

Kur yra jūsų bicepso raumuo?

Dvigalvis raumuo yra viršutinėje rankos dalyje. Jis tęsiasi nuo peties iki alkūnės.

Ką padeda pasiekti bicepsai?

Dvigalvis raumuo – tai raumuo, esantis viršutinėje rankos dalyje. Dvigalvis raumuo padeda atlikti kėlimo ir traukimo judesius. Dvigalviai raumenys taip pat yra atsakingi už alkūnės sąnario stabilumą.

Kokia treniruotė treniruoja bicepsus?

Yra daug įvairių treniruočių, kuriomis galima treniruoti bicepsus, tačiau viena iš veiksmingiausių yra bicepso lenkimas. Šis pratimas skirtas būtent dvigalviams raumenims, o naudodami didesnius svorius, galite iš tikrųjų išbandyti ir sustiprinti šiuos raumenis.

Koks yra numeris 1 bicepso pratimas?

Pagrindinis bicepsų pratimas yra hantelių lenkimas. Šis pratimas veikia viršutinės rankų dalies bicepsų raumenis. Norėdami atlikti šį pratimą, kiekvienoje rankoje laikykite po hantelį delnais į priekį. Susukite hantelius iki pečių, laikydami alkūnes prie kūno. Nuleiskite hantelius atgal į pradinę padėtį ir pakartokite.

Parašykite komentarą