Fizinis aktyvumas

Fizinis aktyvumas apibrėžiamas kaip bet koks kūno judesys, kurį atlieka skeleto raumenys ir dėl kurio išeikvojamos kalorijos. Fizinis aktyvumas yra plati sąvoka, apimanti visas fizinio aktyvumo formas, įskaitant sportą, fizinį darbą ir kasdienę veiklą, pavyzdžiui, vaikščiojimą, sodo ir namų ruošos darbus. Nors fizinis aktyvumas gali būti naudingas sveikatai nepriklausomai nuo jo intensyvumo, daugiausia naudos sveikatai suteikia vidutinio ar didelio intensyvumo fizinis aktyvumas.

Ką reiškia fizinis aktyvumas?

Fizinis aktyvumas – tai bet koks judesys, kurio metu naudojami skeleto raumenys ir kuriam reikia daugiau energijos nei poilsiui. Ėjimas, bėgimas, laipiojimas, svorių kilnojimas ir net maivymasis – visa tai laikoma fiziniu aktyvumu.

Kas yra 10 fizinio pajėgumo?

Vienareikšmio atsakymo į šį klausimą nėra, nes fizinis pasirengimas yra labai individuali sąvoka. Tačiau yra keletas bendrųjų fizinio pasirengimo komponentų, kurie dažnai įvardijami kaip svarbūs bendrai sveikatai ir gerovei. Į šiuos gebėjimus įeina širdies ir kvėpavimo ištvermė, raumenų jėga, raumenų ištvermė, lankstumas ir kūno kompozicija.

Kodėl fizinis aktyvumas yra svarbus?

Yra daug priežasčių, kodėl fizinis aktyvumas yra svarbus. Reguliarus fizinis aktyvumas gali jums padėti:

-palaikyti sveiką svorį

-mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

-sumažinti riziką susirgti 2 tipo diabetu

-sumažinti riziką susirgti kai kurių rūšių vėžiu, pavyzdžiui, krūties ir storosios žarnos vėžiu

-stiprinti kaulus ir raumenis

-pagerinti psichinę sveikatą ir nuotaiką

-pagerina jūsų gebėjimą atlikti kasdienę veiklą ir sumažina kritimo riziką

-pailginti gyvenimo trukmę

Kokios yra 7 fizinio aktyvumo rūšys?

1. Aerobinis aktyvumas: Tai bet kokia veikla, dėl kurios padažnėja širdies ritmas ir padažnėja kvėpavimas. Pavyzdžiui, vaikščiojimas, bėgimas, važiavimas dviračiu ir plaukimas.

2. Anaerobinis aktyvumas: Tai bet kokia veikla, kuri atliekama dideliu intensyvumu per trumpą laiką. Pavyzdžiui, sprintas, svorių kilnojimas ir HIIT treniruotės.

3. Lankstumas: Tai yra gebėjimas judinti sąnarius ir raumenis visu jų judesių diapazonu. Lankstumą gerinančios veiklos pavyzdžiai: tempimas ir joga.

4. Pusiausvyra: Tai gebėjimas išlaikyti savo svorio centrą judant arba stovint vietoje. Pusiausvyrą gerinanti veikla: Taiči ir pilatesas.

5. Jėga: Tai gebėjimas sukurti jėgą raumenimis. Veikla, kuri gerina jėgą, apima svorių kilnojimą ir pasipriešinimo treniruotes.

6. Ištvermė: Tai gebėjimas ilgą laiką išlaikyti aukštą aktyvumo lygį. Ištvermę gerinanti veikla: bėgimas, važiavimas dviračiu ir plaukimas.

7. Koordinacija: Tai gebėjimas sklandžiai ir tiksliai atlikti judesius. Koordinaciją gerinanti veikla: šokiai ir sportas.

Parašykite komentarą