Geriamasis vanduo

Geriamasis vanduo – tai vanduo, kurį saugu gerti. Paprastai jis būna švarus ir skaidrus, o jo skonis geras. Geriamasis vanduo yra labai svarbus žmogaus sveikatai. Jame nėra kenksmingų cheminių medžiagų ar teršalų.

Kokie yra 20 vandens gėrimo privalumų?

1. Vandens gėrimas padeda reguliuoti kūno temperatūrą.

2. Geriamasis vanduo padeda sutepti sąnarius.

3. Geriamasis vanduo gali padėti išvengti galvos skausmo ir jį gydyti.

4. Geriamasis vanduo gali padėti pagerinti virškinimą.

5. Geriamasis vanduo gali padėti iš organizmo išplauti toksinus.

6. Geriamasis vanduo gali padėti padidinti energijos lygį.

7. Geriamasis vanduo gali padėti puoselėti sveiką odą.

8. Geriamasis vanduo gali padėti išvengti inkstų akmenų.

9. Geriamasis vanduo gali padėti sumažinti širdies ligų riziką.

10. Geriamasis vanduo gali padėti sumažinti insulto riziką.

11. Geriamasis vanduo gali padėti sumažinti vėžio riziką.

12. Geriamasis vanduo gali padėti sumažinti osteoporozės riziką.

13. Geriamas vanduo gali padėti sumažinti streso lygį.

14. Geriant vandenį galima pagerinti pažinimo funkcijas.

15. Vandens gėrimas gali padėti pagerinti nuotaiką.

16. Geriamasis vanduo gali padėti sumažinti svorį.

17. Geriamasis vanduo gali padėti pagreitinti medžiagų apykaitą.

18. Geriamas vanduo gali padėti sumažinti nuovargį.

19. Geriamas vanduo gali padėti pagerinti fizinį darbingumą.

20. Geriamasis vanduo gali padėti pagerinti bendrą sveikatos būklę.

Kiek vandens turėtumėte išgerti per dieną?

Vieno galutinio atsakymo į šį klausimą nėra. Priklausomai nuo įvairių veiksnių, tokių kaip amžius, svoris, aktyvumo lygis ir klimatas, vandens kiekis, kurį žmogui reikia išgerti per dieną, gali labai skirtis. Apskritai dauguma sveikų suaugusiųjų turėtų stengtis per dieną išgerti bent aštuonias 8 stiklines vandens. Tačiau kai kuriems žmonėms gali reikėti išgerti net daugiau nei šį kiekį, kad būtų tinkamai hidratuoti.

Kas atsitinka jūsų organizmui, kai pradedate gerti daugiau vandens?

Kai pradėsite gerti daugiau vandens, jūsų organizmas bus geriau drėkinamas. Tai reiškia, kad jūsų ląstelės turės daugiau vandens ir galės efektyviau funkcionuoti. Jūsų oda bus geriau sudrėkinta, todėl gali sumažėti raukšlių. Taip pat galite dažniau šlapintis, o tai padeda iš organizmo išplauti toksinus.

Kas atsitinka, jei negeriu pakankamai vandens?

Jei negeriate pakankamai vandens, galite patirti dehidrataciją. Kai kurie dehidratacijos požymiai: troškulio jausmas, burnos džiūvimas, retesnis šlapinimasis, tamsios spalvos šlapimas, nuovargis ir galvos svaigimas. Dehidratacija taip pat gali sukelti galvos skausmus, vidurių užkietėjimą ir inkstų akmenligę. Negydoma dehidratacija gali sukelti rimtų sveikatos problemų, pavyzdžiui, šilumos smūgį, priepuolį ar komą.

Parašykite komentarą