Svarmenys

Svarmenys yra treniruoklių rūšis, kuri naudojama fizinės veiklos metu žmogaus kūnui suteikti pasipriešinimo. Jie būna įvairių dydžių ir svorių ir gali būti pagaminti iš įvairių medžiagų, įskaitant metalą, plastiką ir smėlį.

Svarmenys gali būti naudojami įvairiais tikslais, įskaitant raumenų stiprinimą, kūno tonizavimą ir širdies bei kraujagyslių sistemos sveikatos gerinimą. Juos galima naudoti vienus arba kartu su kitų rūšių treniruokliais, pavyzdžiui, hanteliais, štangomis arba pasipriešinimo juostomis.

Svarmenų yra įvairių dydžių – nuo labai lengvų, kuriuos lengva valdyti, iki labai sunkių, kurie yra nemenkas iššūkis. Svarmenų svoris paprastai nurodomas svarais arba kilogramais.

Svarmenys paprastai gaminami iš vienos iš trijų medžiagų: metalo, plastiko arba smėlio. Metaliniai svarmenys yra labiausiai paplitęs svorių tipas, paprastai gaminami iš geležies arba plieno. Plastikiniai svarmenys yra mažiau paplitę, tačiau dažnai naudojami lengvesniems svarmenims arba vaikiškiems svarmenims. Smėlio svoriai yra mažiausiai paplitęs svorio tipas, tačiau dažnai naudojami labai dideliems svoriams.

Svarmenis galima naudoti atliekant įvairius pratimus, įskaitant kėlimą, atsispaudimus, atsispaudimus ir pritūpimus. Juos taip pat galima naudoti įvairiems kitiems tikslams, pavyzdžiui, pusiausvyros lavinimui, stabilumo lavinimui ir reabilitacijai.

Kokio svorio svarmenis turėčiau įsigyti?

Pirmiausia turite nustatyti, kokį svorį galite pakelti. Jei esate pradedantysis, rekomenduojama pradėti nuo mažesnių svorių. Kai nustatysite savo kėlimo ribą, galėsite nuspręsti, kokį svorį pirkti.

Jei kilnojate svorius bendram fiziniam pasirengimui, turėtumėte kilnoti pakankamai sunkius svorius, kad po 12-15 pakartojimų raumenys pavargtų. Jei svorius kilnojate dėl jėgos, turėtumėte kilnoti tokius svorius, kurie būtų pakankamai sunkūs, kad po 6-8 pakartojimų raumenys pavargtų.

Kokio dydžio svarmenis turėtų naudoti senjorai?

Vienareikšmio atsakymo į šį klausimą nėra, nes tai, kokį svorį turėtų kelti vyresnio amžiaus žmogus, priklauso nuo jo individualaus fizinio pasirengimo lygio ir tikslų. Tačiau, kaip bendrą gairę, senjorai gali pradėti naudoti lengvesnius svorius ir palaipsniui didinti svorį, kai sustiprėja.

Ką daro svarmenys?

Svoriai yra kiekvienos įvesties reikšmės svarbos matas prognozuojant išvesties reikšmę. Kuo didesnis svoris, tuo svarbesnė įvesties reikšmė prognozei.

Kaip vadinami skirtingi svorių tipai?

Yra trys svarmenų tipai: kūno svoris, hanteliai ir štangos.

Kūno svoris – tai žmogaus kūno svoris. Tai apima kaulų, raumenų, organų ir kitų audinių svorį.

Hanteliai – tai svarmenys, kurie laikomi rankoje. Jie gali būti pagaminti iš metalo, plastiko arba gumos.

Svarmenys – tai ant grindų dedami svarmenys. Paprastai jie gaminami iš metalo arba betono.

Parašykite komentarą